THIS DAY MAY






Onsdag.  Hemma hos mina gamla Barca familj. Vi testar ett nytt ställe, Revolver. Jag är inte den
som dömmer för att dömma. Men nu gör jag det. Värdelöst ställer, borde sättas i konkurs
eller något värre.


Fredag:  Elin P återväder till Oslo efter 2 år på distans i grannlandet i öst! Vi kör reunion!


Lördag:  Fortsätter gårdagens reunion! Hamnar på en svenskfest, DVS 50 pers på 50 kvm.
Träffar X jag borde prata med. Han tror dock att jag undviker honom för att jag
inte känner igen honom. Svårt när folk klipper sig?

Söndag: Takterass, grillning med 70% av de som utvandrat från Skellefteå.

Måndag: Nationaldag, hälsar på kungen och äter på Peoples!
Råkar springa på X igen. Jag hälsar mer igenkännande denna gång. Bra Diana.







God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0