MAJ 20


Klockan är 08:20. Igår städade jag mitt rum. Det blev fint, mitt rum är så fint, jag är nöjd med livet.
Imorgon drar jag och  Carro till Barca!

Pappa ringde han bjuder på flyget hem till Sverige i Juni bara jag kommer på mina syskons student.
Det var fint, då slipper jag missa den. Jag är inte den som lägger ned pengar på att svänga förbi norrland var dag.
En till 2 gånger per år räcker och blir över. Men ska bli kul.


Åh här alla läsare är ett urklipp ur ett gammalt Barca inlägg.
Måste påminna mig själv.


2009-03-16 @ 12:16:43

Tina kommer hem till lägenheten eftar att hon har blivit rånad. Internet fungerar så jag, carro och nikki hänger på faceB.
Tina har blivit av med bankkort, mobil och kamera.
Vi svarar lågmelt aha vad tråkigt.
Först när hon säger att hon blivit av med sitt travelbar kort reagerar tjejerna. VAD SÄGER DU fyfan VAD HEMSKT, vad gör vi nu?!


Carro är på väg ut genom dörren för att dricka öl med ett gäng Irländare.
Nikki fråga om hon verkligen ska gå ut i sandaler, vi ska ju på club sen

Ja men har klackarna i väskan jag måste ju ha något att gå hem i imorgon?! (skånska)
Bra att hon redan i förväg vet hur kvällen kommer att arta sig..







Kommentarer
Postat av: carro

HAHAHA garvade rakt ut när jag läste detta, hade helt glömt vår reaktion på rånet av Tinas travelbar kort! :D



Jaja jag har alltid med platta skor och solglasögon ifall kvällen slutar hos någon annan, vad ska jag säga- jag är förutseende. HAhaha

2010-05-27 @ 11:10:05
Postat av: Tina

Haha, jag har faktiskt kvar mitt travelbar kort, det ligger allt kvar i min plånbok som ett litet minne :)

2010-05-28 @ 09:59:12
Postat av: Diana

HAHA Okej, jag undrar var mitt är?!:)

2010-05-28 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0