Hej


Jaha idag har jag suttit och tänkte fram och tillbaka. Det var typ 2 år sedan jag tänkte så mycket som ikväll.
Hade beslutångest över om jag skulle haka på alla som skulle på Cheap Monday. Det var helt sjukt hur jag övervägde för och nack delar. Det började redan imorse 11:00 då Natasha Ringde!
På jobbet peppade vi. Jag försökte tagga men kände hur jag tappade orken. Sen gick jag ock köpte öl på lunchen. Det slutade med att jag 21:00 gick hem för att göra mig irdning innan förfesten...stannade hemma. Åt bönor och ett äååle. Ligger och ångrar mig lite nu. Men vadå det är 30 dagar till nästa event.
Jag har endå vart bakis 3 dagar i rad nu. Kan ju försöka leva som en vuxen någon gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0