B♥LONA


Att bo i Sverige är inte okej. Att bo i Norge är ganska deprimerande för tillfället. Man lever ju inte här, man jobbar, sparar pengar inför bättre tider. Bor man i Norge hela livet får man dock aldrig uppleva bättre tider.
Man får då dö rik med sedlar som förmultnar i kistan för att vara helt uppriktig.

Vill man ha ett rikt liv ska man bo i ett land där människor lever för varandra. Tar dagen som den kommer. Umgås, skrattar, äter, dricker och röker en sigg på balkongen till det att solen gått ned. Och njuter av värmen som fortfarande ligger kvar i luften..
B♥lona








AVSLUTAR MED TVÅ GAMMLA BCN INLÄGG FRÅN -08:

2008-11-20 @ 08:05:03
Jag skulle bli en duktig uteliggare för jag hittar så mycket. Igår hittade jag en sån här hink med kyckling på KFC. Sen hittade jag en flaska med god likör på vår vardagsrumshylla. Igår hittade jag ju som sagt 14 000:- på mitt bankkonto...ja listan är lång.

2008-11-04 @ 08:19:42
Igår började jag på min spanskaskola. Vi var fem personer i min klass. Jag, Johanna,  två män och en kines-tant.
Den sistnämnda var roligast, det lät som att hon morrade varenda gång hon öppnade munnen. Jag dog nästan av skratt...
men överlevde lyckligtvis.



Kommentarer
Postat av: johanna BORRAS

asså HAHAHAHAHHAHAHHAAAA kinesen!!!! o KFC!!!!

2010-05-29 @ 01:13:13
Postat av: Diana

bara sjukt!

2010-06-03 @ 00:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0