JAN 29



Hej!

Det var ett tag sedan jag bloggade. Grunden till det är att jag var tvungen att göra klart min årsredovisning som ni ser nedan. Jag har inte velat göra klart den eftersom att jag tyckt att detta året som varit inte haft speciellt mycket att komma med. För exempel sommaren på Svenska föreningen var bara slöseri med tid. Bodde med ett gäng svenskar från blandade orter i sverige. 80 % av de som bodde på min våning var väldigt speciella och jag tycker helt enkelt att det var slöseri med liv att leva bland dem.

De var antingen arbetslösa, hemlösa, skuldsatta, alkoholister, drogberoende eller otroligt tröga människor. Att bo i en sådan miljö gav mig ingenting. Jag inser först nu vilket kaos det var. Skönt att slippa. Tror inte att dessa människor kommer att komma långt, inte ens kort om de försöker. De kommer snarare att kastas bakåt, ställas sist i ledet.


Saab lever vidare, grattis Sverige.

CIAO.




Kommentarer
Postat av: maria

vilken av dom är jag =)=) haha.. förhoppningsvis tillhör va de där andra 20%en haha

2010-01-29 @ 21:22:10
URL: http://marreja.blogg.se/
Postat av: Diana

Inte så svårt att räkna ut kanske :)

2010-01-30 @ 09:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0