ÅRSREDOVISNING



JANUARI
Jag gör barcelona uppehåll och firar nyår i Sverige Skellefteå.




FEBRUARI
Tillbaka i BCN bor med Alex, andrea, Carro, Tina, Nikki och Louise.
Vi har kul varje dag. Vi lever på Estrella, och Carefuur sprit.
Catwalk, Apollo, Opium, Shoko.


MARS
Vi fortsätter, alltid kul!





APRIL
Jag lämnar Barcelona. Möter mamma och bror i Stockholm.




MAJ
Flyttar tillbaka till Oslo.



JUNI
Bor och jobbar i Oslo.


JULI
Bor och badar, festar. Oslo


AUGUSTI

Pappa och syster hämtar på mig i Oslo.



SEPTEMBER
Flyttar upp på Solli iOslo



OKTOBER
Höst i Oslo, jobb fest. Gula löv.



NOVEMBER
Höst i Oslo gör inte så mycket.



DECEMBER
Flyttar till St Hans haugen. Förlorar 30 000:-
Åker hem till sverige efter 9 månader träffar mina nyskilda föräldar.
Firar Nyår med vänner i fjällen.


Skönt att detta år  är över. Jag känner  att jag nu ska ta vara på tiden mer. Göra mer saker.
Kanske resa mer?
2010 ska bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0