ASSÅ GOOGLE TRANSLATE

Jag tror att jag är bäst i världen.  Istället för att åka till kina och köpa billiga saker så kan man ju bara maila en random kines. Vilket jag gjorde igår.
Skrev på kinesiska tack vare detta verktyg...Så här skrev jag:

喂!
我看你是卖手表。我感兴趣的是一个少数劳力士秩序。约10件,如果我得到一个好价钱他们。这些手表将被发送到挪威。

(请随时应对英语如果你能够这样做)

有一个愉快的一天!
此致,

来自挪威的戴安娜

Där står det att jag vill beställa 10 st rolex klockor till ett fint pris.
Idag fick jag svar från
Zong-Hai Huang:

您好!看了您的邮件,我的理解是您想买约10块劳力士手表,
也希望我给您一些优惠,对吗?如果您对本店的手表感兴趣的话,我们非常欢迎!谢谢! 不过本人英语不好,望理解! 正一名表店/黄宗海


Är inte dagens globalisering underbar.


http://tagtvonline.com/seyretfiles/localvideos/TAG_TV/Going_Global_Series/_thumbs/pearl.jpg

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahhaha:P

2010-02-10 @ 17:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0