17:26



Just nu trivs jag i nuet . Önskar ibland att det kunde vara för alltid. Tyvärr är dock allt och alla i denna stad tillfälligt/en tillfällighet. Det värsta jag vet är när vänner försvinner, slutar, åker. Jag hatar det.





01:37
Uppdaterar denna skrift. Jag kan inte sova. Lyssnar fortfarande på sigur ros. Tänker på mycket.
Om en månad åker jag till London. Blir kul. Om 3 månader åker jag för hoppningsvis till Barca blir underbart. Saknar det.

JAHA vad mer kan jag tillägga. Jo:

Denna blogg firar 3 år!!!
THISDAY.BLOGG.SE har jubileum och det ska firas.  Denna blogg betyder mycket för mig. Utan den skulle jag ju inte vara jag. Den här bloggen visar ju vem jag är, vill vara, inte är, etc. Så grattis bloggen!

Tack.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0