8 TIMMAR PÅ ARLANDA

HEJ!

JAG SITTER PÅ ARLANDA. DET ÄR 23 DEC. JAG SKALL SITTA HÄR I 7 TIMMAR TILL. FINT ATT MAN HAR TRÅDLÖST PÅ SIN LAP. SNART SKALL JAG SLÅ TILL MED MCDNLDS TROR JAG. SEN SKALL JAG BLOGGA, SEN SKALL JAG FACEBOOKA,,JA NI SER HELA DAGEN ÄR FULLBOKAD.

BTW 2010 HAR JAG GJORT CA ST 16 FLYGNINGAR.  VILKEN PRESTIGE.


Och så till en annan sak jag fick på hjärnan. När det är jul skall man ösnka sig guld och gröna skogar eller så ingenting. Jag har önskat mig ingenting. Allt där emellan är ju bara onödig konsumtion av ting utan värde. Vad har jag för exempel för användning av en morgonrock, stekpanna, spotify premium, biobiljett?
Ingen alls.

Fast jag har ju önskad mig en sak kom jag på. Fast de e ju rätt ovärdeligt. Konst av mamma, konst av pappa och egen producerad musik av min bror. Får ajg det så är jag nöjd.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0