UTAN FACEBOOK (FORTSÄTTNING)

Hej!
Nu är jag hemma.
Ligger i sängen och lyssnar på sorgsen musik. Jag måste väl försöka inse att även jag måste rätta mig efter den policy som de flesta arbetsplatser går efter.

Detta blir dock tufft. Jag känner mig nu yr, illamående och ledsen. Gruvar mig inför morgondagens arbetstimmar.
Jag känner mig svag utan facebook. Chansen till att jag bryter ihop under ett kundsamtal är rellativt stor. Det är även mycket möjligt att jag avlider i sömen av en hjärtatack inatt.

Det är det bara tiden som kan utvisa. Jag ska dock försöka ta mig igenom detta. Klarar jag mig blir jag /starkare människa. En stark och halvt isolerad människa.
Fint.

Nu tillbaka till min sorgestund

/Diana









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0