V E M Ä R B Ä S T !


För ett tag sedan vann jag en tv på jobbet. Idag vann jag en sportbag, fylld med chips, godis, ett sexpack öl och en flaska Champagne. Imorgon vinner jag antingen 1000 eller 500 spänn för att jag sålt så bra. Gillar mitt  jobb. Nu har min familj från brugata börjat där med. Det är jag som har givit dem jobbet. Jag är ganska bra på att ge folk jobb. Så jag kommer nog bli en bra personalvetare när min tid är kommen.


Jag har börjat träna, köpt gymkort på ett nybyggt ställe uppe på Majorstuen, det är fräscht. Träffade min old klasskompis Bry där i måndags, rätt random.
Efter det första timmarna på mitt nya liv drog jag hem och gjorde mig , iordning för att äta nyttigt och sova. Men visst kommer inte Elin hem och föreslår att vi ska ut och dricka öl, kände mig tvingad eftersom att hon fyllde år..Så blev det det, lite häng på Ola palola.  Hemgång och sömn i 3 timmar.
Försover mig till jobbet i vanlig Barca stil. Drar på jobbet jobbar i 10 timmar, kommer hem Elin fyller år ikväll igen" så det blev lite vin och utgång igen. Blir föföljda av en gubbe på fridays så att vi tvingas säga till vakterna och sedan gå hem i skräck om att han ska mörda en. Onsdag idag har jobbat i 13,5 timmar . Sitter nu i Soffan på solli och ser på mina fina priser.

Imogon ska jag köpa 50-tal kläder, kickoff med jobbet på fredag, gratis mat dricka. Kan nog bli en nice fest. Ska köpa 50-tals kläder för att det är tema, jag hatar sånt, verkligen hatar. Jag är så ful i den stilen..


Här bor jag på Solli


Här bor jag med, inomhus.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0