Hola


Vad sker?

Jo jag ska få ett bank kort imorn. Har inte haft det på 5 månader, men mått bra trots bördan.

Jag har börjat träna på fitness express. Jag tror att jag har mycket fett i kroppen för jag bli alltid mycket svettigare än alla andra som är där.

Jag går på Antibiotika i veckan, får inte dricka. Därför frågade jag om jag fick jobba extra på lörre och gissa det fick jag..intressant för er va.

Och juste ja. Jag ska bli mer allmänbildad. Har upptäckt att Norrmännen är mer insatta i vad som sker i Sverige än vad jag är. Jag sa tillexempel att vår statsminister hette Robert Reinfeldt vid en lunsh diskussion i förra veckan.
Ska från och med idag börja se på SVTs nyheter 1 gång i veckan.





Är inte denna bild fin så säg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0