=)



Hej!

Fredag och jag har inte gjort ett skit. Jag är sjukskriven från livet för jag går på antibiotika. Så ikväll har jag varit med mig själv. Det var kul. Jag och jag gick på 7/11 och handlade korv och nötter.. Sedan åt vi det.. sedan satt vi vid datorn till nu. Imorgon  är jag friskförklarad och kan i och med det börja leva igen.
Haha förresten. Jag gör så sjuka grejer när jag inte gör någon på helg kvällar.
Ikväll skrev jag ett mail till norges samfundskap för invandrare och sa att jag ville lära mig flytande norska eftersom att jag ska börja studera i norge?
Jag skrev att jag ville börja ta lektioner i det norska språket..

Vad hände där?

Sånt jag sysslar med i brist på annat?.

HEJ DÅ






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0