CHAMPAGNE TVÄTT



Igår ringde Emelie, eftersom att jag var på väg ut och lite stressad plus bakis tänkte jag inte på vem som ringde. Och eftersom att jag var lite slow i hjärnan hörde jag

"Hej du vi tänkte komma förbi och festa hos dig!"

-Jag svarar lite drygt, jaha okej ,,vad sa elin om det?

"Ja men hon sa att det var OK, bara du var hemma!"

- Okej men det klart att ni ska komma förbi och festa här !

" A men vi kommer nu då" ( klockan är 15:30) "

Jag fattar ingenting, vilka då?, ska jag låna ut lägenheten till deras (vilkas?) fest?
- Ja okej?! Ring när ni är här!

"A vi ska bara kasta alla kläder i tvättpåsen, ses!"

..nu fattar jag..
- Haha okej a men kom bara

SLUTAR MED ATT JAG BJUDER PÅ MIDDA OCH CHAMPAGNE, DET ÄR SÅ VI TVÄTTAR PÅ SOLLI.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0