sjuk waynes jazz

Det är söndag. Jag har varit och är sjuk i helgen.
Det var länge sedan men kändes passande eftersom att jag inte ville festa. Igår såg jag elin och Ola film.
Någon svensk. Jag älskar att se på svenska filmer. När jag se engelska måste jag anstränga mig så mycket för att
hänga med och ofta se filmen 3 gånger för att förstå handlingen. Svenska filmer är med för trögfattade..
Precis som att jag gillar att höra på ljudband istället för att läsa.

Idag har jag legat och drömt och haft feberfrossa. Sedan gick vi och fikade på waynes. Nu är vi tillbaka och jag mår bättre.
Mamma ringde igår. Hon hade fått presenten jag skickat till henne. En sak från Design torget.

Skickade även presenterna till min syster. En tv och lite kläder.

I veckan blir jag rik. Då får jag lön. Jag ska nog köpa ett par ridbyxor då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0