ett fenomen

Hej!

Ett fenomen är att jag har kommit på att jag ofta bloggar om då tid.
Typ..Om två veckor kommer jag för exempel skriva om vad jag gör ikväll
Sen lägger jag in bilder som inte stämmer in om vad jag bloggar om.
Jag blir förvirrad..
Så nu ska jag vara lite mer tydlig.



Här är en söndag på bygdöy.


Här en lördag på Fridays


Här är Emelies hej då fest.


Här är ett kort.


I måndags var jag sjukt deppig. Ville verkligen inte gå ut och festa. Det var
Cheap Monday (Oslos bästa utekväll). Jag sket i förfesten, sket i dushen och la mig i stället i soffan och sov. Elin försökte peppa mig tycker seriöst synd om henne. Jag var så sur.
Tillslut gick vi ut och det blev som det alltid blir kvällar man verkligen inte tror något om, sjukt kul. Jag ska gå på Cheap Monday resten av livet.

Imorgon är det fredag och jag ska äta gravad lax och räkor, älskar mitt jobb.
För övrigt har jag tränat idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0