Diana elisabeth

Hej!

Kul att blogga.

Denna vecka har varit snabb. Jag var sjuk i måndags så jag gissar att det är därför.
Ibland hatar jag mitt jobb, så kändes det igår. Idag älskar jag mitt jobb mer än allt.
Sjukt att det kan pendla så där. Idag är det den 27 NOV 2009. Om 18 flyttar jag
vi har sagt upp denna underbara lägenhet. Elin flyttar till Sverige och jag blir kvar här.
Jag skulle kunna bo här i flera år till, kommer att kännas konstigt att flytta tillbaka till
Sverige när jag väl gör det. Hur gör man, ska man bara välja någon random stad.
Häsleholm, Mariestad, Kalix..? Nej det är nog inget för mig.

Jag kommer i alla fall att sakna den här lägenheten det är den finaste jag har bott i, tror jag.
Kommer även att sakna att gå bland alla slott och ambasader varje dag, för det tycker jag är kul.
När jag tänker efter är det nog det jag kommer att sakna mest, gillar ju fina hus.

Jag kommer att leta boende här på solli, frogner eller Majorstuen. För här är det finast. Mitt gym ligger ju på Majorstuen så jag måste ju på i närheten.
Jag kan även tänka mig St hanshaugen för det är fint det med...Gissar att ni bryr er riktigt mycket om detta..

Idag köpte jag en fin tröja jätte läcker var den helt grå och vanlig...Köpte ett snyggt armband med på HM.
Igår drack jag lite öl på Ola palola. Det var gott.

What else..Jo jag har sökt Matematik C till våren. Det är nog det bästa men mest värsta valet i mitt liv. Bästa för att jag måste läsa det om jag ska kunna bli mäklare. Värsta för att jag aldrig kommer att klara av det. Jag kan inte räkna, inte ens mina lärare i skolan kunde få mig att förstå. Hur ska jag då kunna lära mig själv på distans.
Jag kommer dö och faila, kommer få ett hemskt liv och må dåligt varje dag flr att jag känner stress inför prov som jag inte kommer plugga till. Jag kommer tillslut att ge upp och bara schansa på svaren eller hitta på egna.




Utgång i lördags.

Kommentarer
Postat av: johanna BORRAS

jag och amanda kommer till oslo i vår med!!!!!

2009-12-02 @ 15:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0