Underbara hjärna


Nu har jag lagt ned en timmes läsande och har lärt mig vad komvux är. Jag ska anmäla mig till en så kallad prövning. Det kostar 500:- per kurs man läser upp. Nu är jag ju så smart att har tänkt till. Om jag inte kommer in på utbildningen (PA) i höst.
Drar jag till Spanien, flyttar in med ett gäng spaniorer och läser spanska för invandrare som är gratis där. När jag efter tre månader kan flytande spanska skriver jag 4 prövningar spanska steg 1-4 och får MVG på alla kurser. Då har jag även jobbat lite lagomt på nån spansk ZARA och chillat lite i solen..
Kommer efter det in på PA hösten 2010 läser i 4 år och blir sedan personalchef på SAS eller något dylikt.








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0