Torsdagen den 14

Hej!

Här ligger jag i min 1,20 säng som jag snott från dubbelrummet bredvid.  Jag längtar till imorgon, morgon kaffet men framförallt så längtar jag till lunchen. Så intressant är mitt liv nu för tiden.

Imorgon ska jag festa, göra något av värde.
På lördag ska jag jobba. På söndag ska jag fira 17 MAJ. Som är Norges nationaldag!
Undra hur länge man måste bo i Norge för att bli Norsk medborgare. Jag har bott här i 6 mån totalt. Inte för att jag vill men.

En bön till Kiwi:
Kan ni fylla på med First Price Laxkotletter på Storgata. Jag har fått leva på First Price korv sedan den 27/4.






Kommentarer
Postat av: sofie

haha du och dina laxkotletter ;) kom hit nu och hälsa på!

2009-05-15 @ 17:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0