STHLM


Sitter och chillar på Sheraton, har umgåts med min mamma och bror i huvudstaden i några dagar vilket har varit mycket trevligt. Skönt att slippa åka hem till ödemarken direkt. Imorgon lyfter dock flyget mot Skellefteå. Gissar att jag stannar där i ca 2 veckor, max tre. Oslo står näst på listan.

Jag förstår fortfarande inte hur jag ska klara av att gå från:

BARCELONA
MÅN:  Nasty Monday
TIS :   Ryans
ONS: Travelbar
TOR:  Ladies Night
FRE:  Cat Walk
LÖR:  Ottosuttz
SÖN: George Payne


Till:

SKELLEFTEÅ
MÅN:  Inget
TIS :   Rasta hunden
ONS:  Inget
TOR:  Inget
FRE:  Fest
LÖR:  Fest
SÖN: Inget

Värdelösa land.


Kommentarer
Postat av: sofie

ursäkta, men Sundsvall står fan före Oslo på listan!!

2009-03-29 @ 23:59:32
URL: http://totalextas.blogg.se/
Postat av: Diana

Ja jag tar sundsvall på vägen! :D

2009-03-30 @ 11:09:57
URL: http://thisday.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det fantastiska med att bo i en storstad är att man kan varje kväll i veckan kan gå på ladies night.

2009-03-30 @ 21:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0