RIKEMANS

PANK

Jag har inte ens råd att åka till Oslo har jag kommit på. Jag KAN ju inte bara sätta mig  och jobba här hemma. Det skulle vara som att dö. Hoppas på att Håkan får pengar snart så att jag kan få min deposition. Jag kan ju inte sitta här och bara vänta.............nej...................

Jag tror inte att ni fattar hur fattig jag är. Har 540:- att leva på denna månad. Högst. Går jag ut 4 gånger så är de pengarna slut. Dvs: Jag har alltså 0:- att leva på denna månad!
Månaden efter det har jag också 0:- För jag har ju ingen jobb. Har inte heller råd att åka till det land som kan gem mig ett heller.
Ska nog ta och starta en SUPER SALE på blocket. Har ju en gammal Synt iaf..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0