SÅLD


Så där !
Facbook e la bra, la ut min mobil där och en minut senare var den såld, till Mitch av alla män, han hämtade den nyss. Känns bra att jag vet vem det är som ska ta hand om den. Man vill ju inte adoptera bort sin telefon till vem som helst.


Till min blåa Samsung u600:
Ha ett bra liv på Bogstaveien jag önskar dig all lycka i livet.
Jag hoppas att du blir med älskad av Erik än av mig.

MVH

Diana



Bjuder på ett par bilder som blev tagna med min "Samme u600"

 
På væg hem från jobbet en solig vårdag i Barcelona.


Taget på ett tåg på væg till Sitges.


På Sheraton sthlm.

Som ni ser ær alla bilder tagna helt random. Alla bilder ær fula med.
Varfør finns mobilkameror egentligen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0