Nationens natt.



Igår var det Sveriges nations dag. Jag firade dagen med att vakna och sedan gå på stan med Maria. Vi vankade in på Zara, Din sko, mac donalds och Vinmonopolet.
Efter det vände vi och begav oss hemmåt där jag satt och stekte i några timmar med mina vänner Robin och Fredrik, skrev stekte för att jag inte minns vad vi gjorde, säkert något tråkigt.
På senare timmar kom Natacha hem från Sverige och vi styrde förfest. Vi var två pers plus elina som satt bredvid som moraliskt stöd.

Efter två timmar gav vi upp och gick på festen på nedervåningen. Där det blev "lite för mycket av det mesta för de flesta".
Totts det tog vi oss ut på Cirkus där musiken spelades på näst högsta volym. Dansade, vipade, ölade och så vidare.










Idag har vi legat lagomt avslagna i soffan och sett på film.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0