BEKÄNNELSE:



Hej.

Jag känner att denna blogg, "Thisday" har det lite svårt just nu. Det är som att den är inne i en dålig fas i livet. Inte helt på topp helt enkelt. Kan beskrivas som känslan man har i kroppen när man känner sig fet men inte orkar göra någonting åt problemet.

Jag har funderat lite på hur jag kan hjälpa bloggen till att komma på bättre tankar igen. Tillexempel har jag funderat på en ny layout. Eller ska jag kanske skaffa en tvillingblogg så att den inte känner sig så ensam. Kanske bara länka till lite bloggvänner ute i högerspalten?

Bloggen känner kanske att den vill ta en paus, det var ett tag sedan den fick vila sist.
Jag vet ju inte riktigt eftersom att den inte svarar när jag frågar. .



Kommentarer
Postat av: sofie

"Kan beskrivas som känslan man har i kroppen när man känner sig fet men inte orkar göra någonting åt problemet." HAHAHAHAHAHAHAHHA precis sådär känner jag idag!!!!!

2009-07-01 @ 14:41:49
URL: http://totalextas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0