DIANA ELISABETH.


Denna vecka har varit väldigt tuff. Jag har haft en sådan beslutångest, den sitter i hela tiden och gör mig illamående. Imorgon måste jag bestämma mig för hur min höst ska se ut. Pratade med mamma idag och jag tror att jag  har kommit fram till vad jag vill/inte vill. Började gråta när jag fick veta att jag fick jobbet som jag så gärna velat ha. Det kändes bara fel, sjukt. Så jag tackar nej till det. Egentligen är det nog något annat som ligger bakom stressen, allt kommer samtidigt.
Bättre blir det inte av att min familj inte kan komma och hälsa på mig den här gången heller. Får hoppas på att någon vän kommer, vore kul.


Väntar med högskolan ett år
Söker på rätt sätt nästa gång så att jag inte blir struken från alla städer førutom Kalmar.
Stannar i Oslo tills jag spyr.

Jobbar kvar på Viasat
Trotts att det är lite sämre lön ligger det mitt i stan, jag slipper ta 
T-bana till förorten och lägga ut pengar på åkkort. Slipper vara arbetslös i Augusti.

Tackar nej till Netcom
Bra jobb men trivs bra på viasat.


Flyttar?
Har sagt upp mitt rum på svenska
Flyttar 1 Aug om jag finner mig något bättre.


Kommentarer
Postat av: annika bäckström

det är så jäkla jobbigt med den där framtidsångesten! Jag har den jämt! Gråter titt som tätt bara för att det är så jobbigt att bestämma något. Blir lite irriterad på världen att man alltid måste ligga ett steg före så man inte hamnar tio steg efter...

Fast nu blir det nog en termin till i Karlstad efter att jag kommit in på en kurs jag egentligen inte var behörig till. Så nu ska jag försöka ha det bestämt.. typ..

2009-07-15 @ 02:29:23
URL: http://frokenbackstrom.blogspot.com
Postat av: sofie

KOM TILL SUNDSVALL DÅÅÅ!! Här finns åtminstone jag! Och Fanny till hösten :D + sandra och annat skrälle.



Jag tränar mest bodypump, jag är för lat för gymmet ;) Hur går det för dig?? Kleeeeeem

2009-07-16 @ 00:06:24
URL: http://totalextas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0