CHOCKEN SCHOCKEN shoken. SHOCKEN.?



Hej nu næste jag vilka kurser som man læser under de 3 åren som man studerar HR managment. Jag fick en mindre chock (shock?) .. BARA MINA HAT ÆMNEN!


Företagsekonomi A - organisation och marknadsföring 15 hp HATAR
Företagsekonomi A - redovisning och kalkylering 15 hp            HATAR
Arbetsliv och arbetsrätt 15 hp                                                           KUL
Health Management 15 hp                                                                KUL
ÅR 2
Företagsekonomi B - ekonomistyrning alt. marknadsföring 31-60 hp eller  HATAR
Utlandsstudier/valbara kurser 30 hp                                                                     KUL
ÅR 3
Human Resource Management 15 hp                                                                 KUL
Organisationsutveckling 7,5 hp                                                                             KUL
Personalekonomi i teori och praktik 7,5 hp                                                         KUL
Företagsekonomi C - organisation 61-90 hp                                                      HATR OTROLIGT MYCKET


MEN JAG FÅR VÆL HÅKLLA UT. MAN MÅSE JU ENDÅ BARA FÅ G OCH  KAN TYDLIGEN GØRA SÅ MÅNGA OMPROV MAN VILL...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0