HELA 2008 I FOTOGRAFIER

Här har ni en fin presentation på mitt 2008. Det blev ett mindre projektarbete. 

JANUARI

Börjar året med Nyår i Thailand




FEBRUARI

Jag, Fanny och Sofie drar till Oslo för att finna lyckan. Vi finner detta slott och flyttar in i källaren.



MARS

Jag börjar jobba på GET ett norskt företag hänger med Sanna, Jarl och Johan vi är svenskar. Alla norrmännen var rätt spårade särskilt han som jag är på bild med, helt knäpp.



Jarl sjukt skön.


APRIL
 Sandra och Elin flyttar in hos oss for ever typ. Lägenheten blir rätt fräch, brinner typ upp flera gånger. Morten spårar, det gör det mesta. Men det är kul!




En fest hos Mimmi och Johan


Nån slags fest hos oss, jarl , lova.





På TÅSEN. Jämt Kebab.


På Aker brygge



Ute med jobbgänget på huvudöya.


17 MAJ!!


 Katja flyttar hit!

ja









JUNI

Vi flyttar "SÄLJER" vår kära källare och flyttar in hos Anton, Jens , mackan och danne ett tag.



Jag, Katja, Elin och Fanny hittar värdens finaste lägenhet! Inflyttningsfest.
A juste Elin kommer!


Hänger på huk ett antal soliga dagar




JULI

Jobbar på ICA hela sommaren. Det är sämst.



JULI /AUG
En hel del häng med Skellgänget I OSLO, jämt typ.



AUGUSTI

Flyttar hem lagomt till kräftskivor, chillar tills jag dör av stadens dödhet.


hej


SEPTEMBER

Flyttar till Barca!

Barceloneta


 Vickan på ett berg


OKTOBER

Jobbar på Multipartner, försöker börja på nån spanska skola.
Manolo jämt typ, njuter av värmen.








NOVEMBER

Bor med: Johanna , Amanda, Vickan, Tilde, Danny, Jonte, Lite strö folk och en kändis.
Börjar plugga spanska med Johanna. Lär mig inget, skrattar mest åt de dåliga.



Äter på en massa bra ställen, dricker öl.





DECEMBER
Firar lucia innan jag åker hem för att fira jul/nyår



...Roope flyttar in och flyttar ut..





Jag firar det mesta med alla hemma bla nyår.






THE END




Kommentarer
Postat av: Santa

Vilket härligt år du har haft :D

2009-01-03 @ 11:21:16
URL: http://santantane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0