TORSDAGSTANKAR



I lördags var jag på ZOO med Sofie och Jessica. Vi hyrde en Zafaribil som vi körde runt i och skådade världens alla olika varelser. Allt från däggdjur till reptiler, vegitarianer till köttätare. Det var en mycket intressant zafaritour, det känndes som att jag blev en med naturen.  Tänk på vilken salig blandning av arter som finns på denna jord.






Ikväll har jag skickat ut några CV, till jobb somjag aldrig kommer att få så det var ju kankske en aning ovärt. Trotts det är jag stolt över mig själv. Jag gick inte ut ikväll, förutom efter jobbet men det räknas väl inte.

Kommentarer
Postat av: victoria

1. hur varmt har ni det

2. vartfna ligger zooet

3. vilka jobba har du sökt?!

2009-02-13 @ 01:48:54
URL: http://palea.blogg.se/
Postat av: Diana

Inte så varmt jag har ingen aning man kan gå i tröja till jobbet och det är oftast sol.=)

ZOO:et ligger mitt i ciutadella parken. Djuren har typ en bur på 2kvm!



Men jag skickade

bara in min CV till en massa svenska fastighetsföretag här nere och sa att de skulle anställa mig som visningsvärd. Som att de kommer göra det. =P



Ciao

2009-02-13 @ 02:30:39
URL: http://THISDAY!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0