ST HANSHAUGEN NÄSTA

Här har jag gått och chillat, inte tänkt spec mkt på var jag ska bo eller vad som kommer att ske med min levnadsstandard efter den 18 Dec då vi måste vara ute ur lägenheten. Var på en visning förra veckan men tackade nej till rummet, kom på att jag inte vill bo med norrmän, kulturkrock.

Igår mailade jag nån tjej som lagt ut en annons. Trodde att det var nått litet skabbigt hak eftersom att hon inte skrev något om boendet och hyran endast låg på 3200:-
Men nej Idag gick jag på visningen. Lägenheten låg precis i det område jag bott i förr. Vis parken på St Hanshaugen. Fint hus till utsidan som är en huvudsak.
Lägenheten var fet vita väggar någon kilometer upp till taket 4 somrum stort kök, vardagsrum och balkong.
Jag fick rummet. Fick även sängen gratis. Älskar ju St Hans haugen plus att jag jobbar på samma gata som jag kommer att bo på. Nära till gymmet med. No stress.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0