OBAMAS NÄRVARO

Har vänt på Oslo helt och hållet. Oslo centrum och Solli är avspärrat med kravallstaket. Poliser  och militärer står och bevakar gatorna. Helikoptrar cirkulerar runt i luften. Jag bor granne med Nobel kommitén där Obama ska hänga imorgon. Det kommer förmodligen bli uppståndelse, en stor demonstration väntar. Hoppas att det inte blir terrordåd
så att jag dör. Idag skulle jag köpa skor vid Grand Hotell, var tvungen att gå igenom tullen för att få komma in på gatan. Det bästa var att det tjöt för mig så jag blev väl misstänkt för en halv sekund.

Idag  åt jag även Jack Daniels ribs på Fridays <3



Lägger upp lite bilder på tullen och det imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0