Sista helgen



Jag flyttar.
Lämnar nu Oslos mest kriminälla gata för att flytta upp vis slottsparken och på samma gata som Norges stadsminister bor på.  Det är dock med lite tynghet i hjärtat jag lämnar kollektivet. Här har det mesta hänt, har varit en rolig tid med en massa sköna människor. Men ingenting varar för alltid.

Denna helg har iallafall varit riktigt bra. Fest här i fredags, mina Barca grabbar kom på besök, sjukt kul att träffa dem, 5 månader sedan senast. världen är liten och vi bor i samma stad igen!
Michael mines spelade på Sirkus vilket säger allt om kvällen.

Lördag chillade jag, det var inte det roligaste jag har gjort på länge. Så jag och Kristoffer drog på Luux.
Röjde i några timmar och kom sedan hem till den underligaste efterfesten någonsin!

Idag har jag hängt med folket, städag och sett en massa film. Bara trivts.


Imorgon lägger jag nog upp ett litet bildspel på hur de senaste månaderna har sett ut. Eller så är jag så lat att jag inte orkar time will tell..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0