EN LÖRDAG I APRIL


"FATTIG BOLGGEN"
Den enda som är fattig i detta land för tillfället måste vara jag.  Jessica Ritzén får ju pengara, jag får ingenting.

Kom så jämför vi.

Hennes socialbidrag går till:

Livsmedel 1620:-
Kläder och skor 520:-
lek och fritid 400:-
förbrukning 110:-
hälsa och hygien 260:-
tv tele tidning 770:-

Totalt: 3680:-


 

Mina pengar går till:


Livsmedel : 200:-
Kläder och skor: 0:-
lek och fritid: 400:-
förbrukning : vad är det?
hälsa och hygien: nej
tv tele tidning : 0:-

Totalt: 600:- sexhundra minus när jag får handla för 0:-.







Observera nedan!

Gissa vem som steg upp 06:30 och gick och simmade igår morse. Gissa bara.

När ni endå är igång kan ni passa på och gissa vem som satt i en kyrka i 2 timmar  en fredagkväll och lyssnade på en gitarr/orgel konsert.


Ses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0