BALZAC



Jaha i natt skulle på Efterfest med Ison och  Fille. Tyvärr hade  hotellet dåliga rutiner så alla blev utkastade.
Hade en rolig utekväll i stan,  nästa helg är det påsk då kommer det hem ännu fler människor. Utan vänner är denna stad ingenting.

P34ce.


D.S.

Jag har tappat bort min kamerasladd. Har någon en KODAK kamera som de inte använder tar jag gärna kabeln.


På tal om ingenting. När jag köpte min kamera på PC city för någon vecka sedan och hade laddat den finner jag att detta kort är taget med den.
Det är alltså någon spanjor som har köpt kameran, fotat lite och sedan lämnat tillbaka den.


Han tog fina bilder.

?

Kommentarer
Postat av: angelica

hahahah du fick ju en pudding på köpet, kanon ;)

2009-04-05 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0