Dödsfall


Detta har varit en tung vecka. I måndags gick min Rolex klocka sönder,  den var otroligt fin och äkta. Idag miste även min mp3 livet, jag tappade den i marken när jag var på väg hem från jobbet. Nu känns livet bara grått. Veckan innan jag flyttade till Barca avled även min (cp) dator. Nu känner jag  för att gråta samtidigt som jag lyssnar på depp musik, men det går ju inte för jag har ju ingen som kan spela den längre. Och vem kan gråta till tystnad.


För att lätta mitt hjärta gick jag och köpte lite kläder. Bl.a en trasig kofta med älgar på.



1992-2008




1964-2008


Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHAHA JAG DÖR! skrattar så tårarna sprutar!! HAHA! Även 1964... ;)

2008-11-02 @ 20:33:37
URL: http://totalextas.blogg.se/
Postat av: Diana

höhö =)



kram

2008-11-03 @ 01:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0