D



Snart kan jag prata spanska. På måndag ska jag börja ta lektioner på Speak Easy. Jag kommer att hamna i Johannas grupp, det känns bra. Hon har ju gått natur så då är hon väl seriös.

Igår hängde vi på Ryans. Det var trevligt, billiga öl och drinkar. Blir dock rätt sliten av att  vara uppe så sent. Ska försöka sova efter jobbet som jag gjorde förr...eller bara skippa ölen och lägga mig tidigare?

I måndags ramlade jag precis utanför Hard Rock cafe när jag sprang till bussen. Jag föll typ handlöst i 90 km/tim. Flera spaniorer kom till undsättning. Till min förvåning stal ingen min mp3 som flög ca 20m.
Som tur är har jag inte fått några men av händelsen. Endast lite ont i vänster knäskål som näst intill krossades mot asfalten.



Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0