BaRca



 


Vad har hänt jag har nog blivit sämst i hela EU på att blogga. Tycker synd om er, men mest synd om mig för jag brukar ju också läsa denna blogg. Nu ska jag göra en kraftansträngning och skriva några rader med hjälp av mina fingrar och ett tangentbord.

Det är den första lördagen i oktober 2008. Jag sitter på golvet i min lägenhet i Barcelona. Jag har precis ätit mig mätt på lökringar med koskos. Igår var jag ute på Barrunda med jobb teamet. Jag jobbar på Multipartner där jag tjänar lika bra som de fattigaste i Sverige. Det räcker dock att leva på i Spanien.


Jag bor i ett område som heter Gracía det är centralt och lugnt, här blir man inte rånad om man går ut. Det blir man typ överallt annars. Så jag väntar bara på min tur. Kanske borde jag inskaffa pepparspray eller en slangbälla som defence.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0