thisday


Fredag:

Dagen började inte så bra jag mådde illa på jobbet och drog hem vid 11 tiden. Somnade och vaknade upp vid 2, då kände jag mig plötsligt frisk som en .....? Aja.
Dushde klädde mig och gick till banken och betalade hyran, jag har inte orkart skaffa internetbank än. Sedan gjode jag något som jag borde ha gjort för 20 år sedan, köpte hårfärg.

Eftersom att vår lägenhet är ris och vi skulle få en ny inneboende idag så tog jag gratisbussen till IKEA och köpte nya glas, bestick, en lampa, en stekpanna, en dörrmatta, några ljus, några ljustakar, en tavla och en god sallad som jag åt upp.
Sen åkte jag och Fanny ned till tågsaken och mötte Katja som var hur trevlig som helst.
Nu chillar jag här och har inget mer att tillägga, hoppas på sol imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0