fræsht jobb

Idag nær vi skulle æta, tænkte jag vara nyttig och ta soppa. Det var løksoppa, den sågæcklig ut men jag tog den endå. Till min besvikelse ær det inte insidan som ræknas før den smakade æckligare æn den såg ut. Ungefær som jord blandat med såpa..Jag var tvungen att springa och køpa ett æpple før att få bort den æckliga smaken. Jag tar ett røtt strort æpple som ser gott ut. Nær jag har kommit till mitten ser jag något som ser ut som spindelnæt i kærnan. Det ær møgel i æpplet. Det hær var den værsta lunshen i hela mitt liv!

I veckan lovade jag och sanna oss sjælva att jobba øvertid jæmt. det har inte gått så bra hittils..heh.
Imorgon ska jag på jobbintervju, ja jag har faktiskt orkat søka ett jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0