.


Jæs!
Igår ringde killen från lægenhetsvisningen och vi fick den. 1 Juni flyttar vi in NICE. Igår gick jag bara och log hela kvællen. Jag och katja firade med att gøra fruktsallad, den blev jævligt dyr 100:- men god.

Sen ringde jag min pappa, det ær jag verkligen sæmst på att gøra. Han hade tydligen fixat så att jag fick tillbaka en massa pengar på skatten, vilken hjælte.

Gick just in på ikeas hemsida och blev ledsen. De har tagit bort alla annonse om att de behøver folk. Det var ju det enda stællet som jag vill jobba på. Vad ska jag gøra nu, typ skylla mig sjælv. Aja..

På lørdag ær det mors dag, undrar hur mina barn kommer att fira mig.



Kommentarer
Postat av: sofie

menar du krypen på geitmyrsveien 31B? ;)
Grattis till lägenheten! :D:D verkligen skitkul ju!

2008-05-23 @ 05:09:01
URL: http://totalextas.blogg.se
Postat av: Johanna

heeelluu!! Shit vad grymt, mkt som händer ju!
Vad händer annars? hur går det på jobbfronten?
Kram!

2008-05-26 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0