Okej


Banken var stängd, och hyran ska vara inbetald idag. Isället för att gå hem tog jag t-banan till Grönland där var det en massa Turkmarknader, jag köpte sallad, en stickad (xxl)oversizetröja och en påse bananchips. Nu sitter framför min internetbank och fattar mindre och mindre för varje länk jag klickar på. Tur att Morten (hyresvärden) bor på våningen ovanför, får ta och springa upp till honom och fråga hur man gör. Det skulle kännas lite onödigt att bli vräkta efter bara en månad.

Snyggspegeln. Vi är så tacksamma för vår spegel. Den: reduserar ca 5 kilo och lägger på ca 5cm på längden isället! Det gör att man känner sig lycklig varje dag (trotts att man har ätit ett skrovmål) innan man sticker på jobbet. Alla borde ha en sådan, förutom smala långa personer, för då blir dom bara ett smalt streck typ.


image236

Kommentarer
Postat av: annika

haha, jag som just tänkte säga "du har smalnat av i oslo!" Då väntar jag med det tills jag träffar dig (om en vecka och några dagar typ.)

2008-03-01 @ 16:40:22
URL: http://annikabackstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0