Kalas


Det ær måndagen den 17 Mars jag ær sjuk och fyller 20 år. Jag sitter på jobbet och hostar, har min førsta riktiga arbetsdag sitter sjælv och svarar på kundsamtalen (, det ær ganska kul). 20 år ær jag idag. Igår trodde jag att jag skulle kænna mig gammal men jag kænner mig mer vuxen. Jag skulle hellre vara 19 i några år till, så att jag fick kænna mig ung . Nu går det bara utførs, før några veckor sedan behøvde jag inte ens visa legg på Vinmonopolet/Systemet, jag blev riktigt besviken.

Uppdaterar/rättar stavfel lite senare
Aja nu ska jg tillbaka till telefonen och fortsætta fira.


Kommentarer
Postat av: sofie

grattiiiiis :D

2008-03-17 @ 13:13:19
URL: http://totalextas.blogg.se
Postat av: Lisa

grattis siss :)

2008-03-17 @ 15:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0