!

Snart dør jag av en hjærtatack på grund av understimulans. I sex timmar har jag nu suttit och lyssnat på nær en seg man ungefær lika snabbtænkt som nalle puh førsøker hjælpa norska kunder med internet frågor. Jag tycker synd om kunderna, før han kan ingenting, mest synd ær det om mig som tvingas lyssna på alla hans sega samtal . Det senaste samtalet tog 50 minuter och saken kunden frågade om skulle egentligen ta høgst 30 sek att svara på. Jag blir bara trøg och hjærndød av att sitta hær. Førstår inte hur han kan ha fått jobb hær, han borde bli avskedad imorgon. Om 40 minuter slutar min arbetsdag hær, kænns som en evighet!
Hoppas att ni kan læsa trotts att jag skriver med cp øæ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0