Arbetsförmedling.


I
dag har jag agerat Manpower. Eftersom att Fanny är den enda servitrisen på hennes Café/Pizzeria och jobbar 24/7 tipsade jag Emelie att söka jobb där. Hon fick komma på intervju idag, så vi åkte dit. Hon fick typ jobbet så jag måste vara en bra rekryterare.
Vi hängde där ett tag och fick först gratis latte och sedan pizza, det kändes som julafton eftersom att pizzorna kostar ca 120:-  (och kankse för att jag inte firade någon jul 07?).

Sedan gick jag över till flyttfirma, Anna hade fortfarande kvar lite grejer hos oss. Bl.a. en säng och 30 veskor/påsar med kläder som som vi lastade i någon slags kundvagn och rullade över till dem.



Nu ska jag plugga, imorgon ska jag skriva ett prov på jobbet , feels so school. Jag vill ha löneförhöjning, ska satsa på MVG.




 


Kommentarer
Postat av: annik

ah! ge mig jobb där med!

2008-03-02 @ 23:30:26
URL: http://annikabackstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0