Thisday


W
hat to do. Ligger och funderar på om jag ska säga upp mig från jobbet imorgon. Min chef verkar vara almänt förvirrad och har helt plötsligt ändrat min anställning från en heltid till tio timmar i veckan. Det har jag ju vekligen inte råd att leva på. Han sätter mig på hans "Solpass" så om det inte är sol blir det inget jobb, helt sjukt. Dessutom tål jag inte lokalen det måste vara någonting md luften där inne för jag får typ astma och svidigt i ögonen av att vara där.

Det här var verkligen sämst för om jag säger upp mig imorgon slutar jag den sista juni ch då måste jag ju typ flytta hem till Sverige då istället för den sista juli som var planerat. Fast nu längtar jag endå hem mest så det känns skönt på ett sätt. Eller egentligen vet jag inte alls vart jag längtar men mort från Oslo i alla fall. Har ju inte varit utanför den här staden på 5 månader nu. Kanske bara borde åka hem en helg eller nått, och sedan komma tillbaka?. Fast orka vara här "hela livet" Jag borde typ testa något annat ställe, london, barca?.

Aja..ger er en uppdatering imorgon om hur min uppsägelse gick eller inte gick!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0