pPppPPp

Imorse när jag stog i dushen och precis tvålat in mig ser jag att en lyftkran kommer farande mot duschfönstret. Juste jag det skulle ju hissa upp balkongen tänkter jag. I nästa sekund ser jag ett ansikte som kommer närmare och närmare. Shitttttt. Jag kastar mig mot fönstret och gör allt för att förstå mig på hur man hissar ned persiennen. Jag får ned den men det ger typ inget för man ser igenom den. Jag får helt enkelt ta en handuk och springa ut i hallen. uhl.

Nu har vi iallafall (om det nu är 1 eller 3 ord.) Fått en balkong, den är fin och där will i sit. Ikväll är det Sverige-Grekland. Jobbar till tio så jag hoppas att jag hinner till 2 halvlek eller vad det heter..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0