HOMECOMING!


Jag har turen att alltid hamna i samma vagn som brotslingar, alkoholister, narkomaner, eller bråkstakar som blir utkastade, varje gånga jag åker tåg. Självklart hade jag turen med mig även denna gång. Nur var det en psykiskt störd kvinna som skrek, ringde polisen och kröp runt på golvet och letade sin katt hela natten. Jag vaknade 03:00 av att hon kröp under mitt brord och försökte ta min väska. Som tur var han hon inte få tag i den.
Nu överväger jag faktiskt att ta flyget när jag återvänder till Oslo igen.

Aja. Nu sitter jag hemma i mitt hus!
Jag är tillbaka i Skellefteå och ska hänga här i en vecka. Perfekt till skellefteå festivalen. Ikväll ska vi gå ned och se på drakbåtarna och sedan hänga i öltälten, det blir nice. Jag har inte ens sagt till min familj att jag är hemma. De är inte ens här nu, skulle gissa att alla jobbar. Nu ska jag ta mig en dusch och sedan dra ned på HM och köpa nått.
Igår fick jag sitta i ett samhälle som hette Halsberg i typ en timmas tid, det var sjukt tråkigt, åk aldrig dit.

see you/ser er.

Himmlar, jag hittade nyss en massa gravad lax i kylskåpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0