Delar med mig lite av min senaste tid.



H
ej mina hundra tusen dagliga läsare.
Hoppas att det är bra med er.

Igår var det inte midsommar men vi firade det endå. Frida celebratade det nog mest hon hade till och med byggt en midsommarstång.
Vi hängde i slottsparken tills vi blev utslängda av kungens vakter, sen drog vi på hemmafest och sen gick vi ut. Idag regnar det det är ganska skönt. Jag och katja gick på en marknad och fyndade en massa DVD filmer och smycken det var king. Ikväll får vi besök av lite folk och imorgon åker jag kanske till Sverige om jag lyckas boka mig en biljett. Hoppas att jag hinner återfå min bortlånade/bortrövade telefon innan dess med.



Här har ni lite fotografier som ni kan titta på. Vhis ni vill.


Huk är Oslos bästa badplats (det betyder inte att den är bra). Där brukar vi hänga på fina dagar.


Här är vårt vardagsrum.


Här är det fest hos oss.


Här är vårt kök när vi fick en balkong då hade vi ett hål i väggen.


Kommentarer
Postat av: annika

åh, kom hem!

2008-06-22 @ 22:35:09
URL: http://annikabackstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0