15/6/2008

Söndag. Idag hade vi visning här och det gick tydligen dåligt, det är ju bra för oss!

Något som är dåligt är att vi inte kommer att ha något internet från och med imorgon eller rättaresagt om 2 timmar. Så jag gissar att det här är hej då på ett tag. Vi ses i himlen.

Btw har jag typ inget jobb i veckan det kommer att bli tråkigt som hel
Anton och Jens åkte hem igår det är tråkigt det med..

Ihelgen har jag jobbat och tjänat lite kosing. Igår såg vi Sverige- Spanien på fästningen det var nice. Sen har jag varit väldigt sjukt och typ sovit i 32 timmar. Jag hoppas att jag blir frisk i veckan för då tänkte jag börja på mitt nya life, med träning och bra mat och allt annat nyttigt som hör där till, jag kanske till och med borde börja läsa böcker och sådant som gör en smart.

Idag när jag var ensam hemma ringde killen vi hyr av och sa att några till ville komma och se på lägenheten, men varken han eller mäklaren kunde komma och visa den för de. Så han frågade om jag kunde visa lägenheten. oking jag som vill bli mäklare, det var kul att få testa på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0