Sista helgen..


Det känns så konstigt, jag åker hem snart. Jag vill inte, för att jag älskar den här staden.  Det har varit ett sjukt kul halvår. Särskilt igår, det blev nog sista festen med gänget. Jag vill inte lämna alla nu, även om det bara är för någon månad.  Hatar avsked, men antar väl att det är bättre att lämna än att bli lämnad.

Oslo finns ju alltid kvar, och nu ska jag testa på något nytt i några månader. Först blir det i alla fall en tripp hem till Skellefteå, för att umgås med mina nära och kära innan alla ger sig av till studentstäderna. Men gud vad jag kommer att sakna alla här, det känns som att jag kommer att dö flera gånger om.

oslo
Huvudöya Oslo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0