Klockan är ca ett dygn senare.


Och nu sitter jag i Oslo, eller jag liggar faktiskt, i min Oslo säng. Det är varmt och fint väder här, tjejerna hade tydligen varit och badat och sedan druckit öl i parken, allt är som vanligt. Nu bor Jennifer och hennes kompis hos oss i några dagar, det är bra.

Jag har världens värsta beslutsångest om vad jag ska göra till hösten. Jag vill helst inte ens tänka på det, jag hatar att fatta beslut. Ena sekunden är jag så less på Oslo att jag bara vill här i från, andra sekunden trivs jag riktgt bra. Det jobbiga är bara att det går från ena sekunden till den andra. Jag måste nog göra en plus + och minus - lista för att jag ska kunna förstå vad jag vill.

Idag träffade jag Mitch och Johan på flyget till Oslo, det var kul och tur. Vi råkade dock ta fel flygtåg och men det var typ bra för vi fick åka gratis tack vare det.

Ha det bra världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0